Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Ζει Κύριος και Θεός


Στο όνομα της Αδιαιρέτου ημών Αγίας Τριάδος εγώ ο Σωκράτης σας λέω Έλληνες… Ζει Κύριος και Θεός, διότι Αθάνατη η Ελλάδα και εμείς υιοί του Φωτός είμαστε.

Από βρέφη μας κούρσεψε ο Ιησούς Χριστός, κι όπως αυτός μέσα στον άδη ο ίδιος ενσαρκώθηκε και έγινε ένα με εμάς στη Γη και απόδειξε στη γη πως την αγάπη αν με αγάπη αφήσουμε ακόμα και να μας την σταυρώσουν, αυτή είναι Αγάπη και δεν πεθαίνει ποτέ ακόμα και στον άδη.

***
Αδέρφια μου, ακτίνες του Φωτός του Θεού του ήλιου του Εγώ μας.

Πρώτος πάντα ο Κύριος, δεύτερη η Παναγιά και θέλουν δε θέλουν οι άνθρωποι τρίτος ο Λόγος του Ιωάννη του Ευαγγελιστή του Μέγα των Πένητων Βασιλιά.

Έλληνες, φωτεινοί νόες γίνετε, διότι Φως Θεού των ανθρώπων είναι μόνο η ΕΛΛΑΣ.

Λέει ο Πατήρ Ημών, όλοι σας αδέρφια μου και εχθροί μου, πιστοί και άπιστοι, ακούστε τον Εθνικό Ύμνο ως του Θεού τη μεγάλη προφητεία των εθνών. Ελήλυθεν η ώρα των Ανθρώπων, διότι οι άνθρωποι όλης της Γης, θέλουν δε θέλουν, αν ομιλούν, γράφουν και επιστημολογούν είναι χάρις στον Πατέρα Θεό.

Ο Ιωάννης του Ευαγγελίου μας φωτίζει την πρώτη εντολή του Χριστού και την μία: όσοι είναι εκτός της εντολής αυτής, από μόνοι τους είναι έκπτωτοι της Αγάπης, που είναι ο Θεός. Και σήμερα εσείς αγαπάτε τα κορμιά σας και ό,τι φωτίζει ο ψευδοπροφήτης TV, δηλαδή τεχνιτή νοημοσύνη, που μας πέρασαν στα μυαλά οι καταραστές και τύραννοι αποστάτες πατέρες του σατανά… που με τίτλους αξιώματος συνουσιάζονται με το ψέμα και την κατάρα τους, ως πρέπουσα αλήθεια του τώρα και του γίγνεσθαί μας. Και πως το λόγιο για τον άνθρωπο είναι η υποταγή στο χρήμα και στο κράτος του κτίσματος σατανά.

Εγώ είμαι ο Σωκράτης και είδα και γνώρισα Χριστό, όχι σε Ιωάννη, μα στον λόγο που είπε ο Ιωάννης, όχι στον σταυρωμένο Χριστό της εικόνας μα στην ουσία του Κυρίου και μόνου Δεσπότη ημών Ιησού Χριστού, που ζει μαζί και στο τώρα που ζεις και εσύ αναγνώστη, στο δικό σου σταυρωμένο μου εγώ.
 
Δεν είμαστε ραδίκια, αλλά άνθρωποι. Και άνθρωπος εστί Έλλην, ανδρείος ως ο Χριστός που έχρισε ο Θεός τον χριστό λαό Του, εμάς την Ελλάδα, εμάς των ανθρώπων το Φως.